Monday, May 24, 2010

Terkenang Sewaktu Mengandung Dulu..

Harini genaplah Jiha berusia 4 bulan 9 hari. Dan selama itu lah juga aku dah lalui macam2 pengalaman sebagai seorang ibu..kehadiran Jiha benar2..buat aku n husband rase benar2 bahagia..lengkapla hidup aku sebagai seorang wanita...huhu mase ngandung dulu berat aku naik hampir 17kg...hahah ingatkan baby yang besar rupenyer mummy die yang makin besar...alang2 ngandung aku bantaila makan..tak ingt dunia...dua bulan terakhir tu aku naik 14kg..mau tak terkejut misi n doctor tu...semue jenis penimbang aku naik nak pastikan betulke berat aku tu...hahah semue tu kenangan manis...nak tengok tak rupe mase ngandong...

tengok muke jerk dh tau...semue ngembang..idung makin kembang pipi makin tembam, mate jerk tak beso makin kecik sepet...time ni husband bawak gi jalan2 ke hutan bandar kulai..syok..sambil2 tu exercise..orang kater bile dh dekat kene rajin jalan supaya mudah untuk bersalin nnti...



wah macam comel jerk gitu..tapi perut boyot ke depan time  ni dh 8 bulan dh..jalan pun macam ape tah...mcm karton ajek..nie tengah itung ari bile la baby nk keluar ni...


huhuhu siap posing atas pokok tu jgn jeles...time2 ngandung ni la nk melaram sikit..hehe i pun memang tak leh nmpak kamera..tu sebab bile husband nk jadik photographer i sokong 100%..nnti gambar i leh ambik banyak2...heheheh..

0 comments: